Posted in Հայրենագիտություն, Հաշվետվություն

Հաշվետվություն հայրենագիտությունից

Առաջին ուսումնական շրջանում հայրենագիտությունից իրականացրել եմ հետևյալ նախագծերը․

Հրեաների ամանորը

Իմ գյուղը

Ճամփորդում ենք Երևանի պատմության թանգարան

Արմավիրի մարզի տեսարժան վայրեր

Արմավիրի մարզ

Դաշտադեմի ամրոցի մասին
Արագածոտնի մարզ

Դվին մայրաքաղաքի մասին

Հայաստանի մայրաքաղաքները

Մարմարիկ գետի մասին

ՀՀ ԳԵՏԵՐԸ

Հին թաղամաս Երևան

Իմ ամառային ճամփորդությունները

20 ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ ՓԱՍՏ ՄԱՐՍ ՄՈԼՈՐԱԿԻ ՄԱՍԻՆ

Հայրենագիտության տարեկան հաշվետվություն

1918թ. Մայիսյան հերոսամարտերը և դրանց պատմական նշանակությունը

Բարձունքի հաղթահարում

ԱՐՏԱՇԵՍՅԱՆՆԵՐ

Բագրատունիներ

ԱՐՇԱԿՈՒՆԻՆԵՐ

Ասորիներ

Ժողովուրդ, արքաներ, հերոսներ

Արտաշես և Սաթենիկ

Առասպել գամված Արտավազդի մասին

ԱՐՏԱՇԵՍՅԱՆՆԵՐ

Զատկի ծես

Ծաղկազարդ.Ծառզարդար

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *