Posted in Հայրենագիտություն

Իմ գյուղը

Իմ հայրիկի ծնողները ծնվել են նույն գյուղում, որի անունն է Ծովինար: Այն գտնվում է հարավային կողմում 2 կմ հեռավորության վրա Սևանի ափին, Մարտունի շրջանում, Գեղարքունիքի մարզում, Երևանից՝ 145 կմ, Մարտունուց՝ 15 կմ հարավ-արևելք։ Ծովինար գյուղը զբաղեցնում է շուրջ 4 կմ2 տարածք, բնակչությունը 2005 թ. դեկտեմբերի տվյալներով կազմում է 5104 մարդ։ Ծովինարի բնակատեղը ծովի մակարդակից բարձր է ավելի քան 2000 մետրով։

Ամառային արձակուրդներին ես տատիկիս հետ գնացել էի այնտեղ հանգստանալու: Այնտեղ կար մի տղա, Նրա անուննը Վարդան էր: Մենք ամեն օր միասին խաղում էինք:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *