Posted in Հայրենագետի ակումբ, Նախագիծ

Կլոր սեղանի պատրաստություն

Ներկայացնում են՝
Գոհար Թալանչյան
Մարի Ավդալյան
Ժորա Գիժլարյան
Բարև ձեզ այսօր մենք ձեզ կպատմենք հայրենագիտական քվեստի մասին։ Նախ առաջինը մենք ձեզ կպատմենք թե ի՞նչպես է պետք կազմել և խաղալ։ Առաջինը կազմում եք հարցեր և այդ հարցերը պաղկվացնում ենք։ Իսկ եթե ճիշտ ենք պատասխանում ապա կարդում են մյուս թղտիկը և անցնում առաջ։ Իսկ եթե հարցին սխալ են պատասխանում ուրեմն ասում եք թե ինչ է պետք անել։ Քվեստին պետք է լինել ուշադիր և միասնական, որ չփչանա ամբողջ խաղը։ Քվեստը եթե կազմակերպված եք խաղում շատ ուրախ և շատ հետաքրքիր է անցնում։

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *