Posted in Մայրենի 6, Նախագիծ

Իմ պարտավորություններն ու իրավունքները դպրոցում

 Իմ պարտավորություններն դպրոցում
1․ Ես պարտավոր եմ չուշանալ դասերին
2․Ես պարտավոր եմ մասնակցել առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին
3․Ես պարտավոր եմ կատարել դասարանական աշխատանքները
4․Ես պարտավոր եմ ուշադիր լսել ուսուցիչներին
5․Ես պարտավոր եմ դասերի ժամանակ չմտնել ուրիշ կայքեր
6․Ես պարտավոր եմ դպրոցում աղպը հավագել
7․Ես պարտավոր եմ մարմնակրթությանը մասնակցել հատուկ մարզական հագուստով
8․Ես պարտավոր եմ ամենամսյա ֆլեշմոբները կատարել

 

Իմ իրավունքները դպրոցում
1․Ես իրավունք ունեմ գիտելիքներ ստանալ դպրոցում
2․Ես իրավունք ունեմ ազատ տեղաշարժվել դպրոցում
3․Ես իրավունք ունեմ սնվել դպրոցում
4․Ես իրավունք ունեմ դասամիջոցներին հանգստանալ
5․Ես իրավունք ունեմ դպրոցում ստանալ բժշկական օգնություն
6․Ես իրավունք ունեմ դպրոցում ատանալ հոգեբանական օգնություն
7․Ես իրավունք ունեմ վտանգի դեպքում դիմել ուսուցիչներին
8․Ես իրավունք ունեմ դասամիջոցներին կամ ազատ ժամանակ օգտվել հեռախոսներից

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *