Posted in Մայրենի 6

Վ. Սարոյան — Առաջին օրը դպրոցում

  1. Համառոտ պատմի՛ր այս պատմվածքը: Կա մի տղա, անոնը Ջիմ։ Մի օր նրա հայրը, որը բժիշկ էր որոշեց որ Ջիմը գնա դպրոց։ Նրանց տնտեսուհին, որի անունը Էմմի էր, Ջոմիին տոնական շորեր հագցրեց և տարավ իրեն դպրոց։ Առաջին որը Ջիմին չէր ուզում գնալ դպրոց սակայն հետո նրան դուր եկավ դպրոցը և այնտեղ նա ձեռք բերեց ընկերներ։

3. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ: Էմմին Ջիմիի հանդեպ շատ լավ վերաբերմունք ուներ։ Նա իրեն սիրում էր և շատ հոգատար էր։

  1. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը — վախենում էր և չէր ուզում գնալ,

բ) հետո — սիրեց ընկերներին և խաղերը նրանց հետ:

4.Բնութագրի՛ր հորը: Ջիմիի հայրը միշտ զբաղված էր և դրա պատճառով քիչ էր շփվում տղայի հետ։

5.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ: Միսս Բիննին խիստ էր և չարացած։ Իմ ուսուցիչները շատ բարի են և միքիչ ջղային։

6.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում: Ես կարծում եմ, որ Ջիմիի գործերը դպրոցում լավ կընթանան և նա լավ կսովորի դպրոցում։

7.Գրավոր պատմի՛ր դպրոցում քո առաջին օրվա մասին:

Իմ առաջին օրը դպրոցում

  1. Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում: Ես սիրում են երբ ճամփորդում ենք դասարանով, բայց տխրեցնում է այն, որ չենք կարող ճամփորդել դասարանով ուրիշ երկիր։

 

Author:

Իմ մասին` Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում և ես շատ եմ հավանում իմ դպրոցը։ ♥♥♥♥

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *