Posted in Անհատական ուսումնական պլան

Անհատական ուսումնական պլան

Անուն Ազգանուն-Մարի Ավդալյան
Դպրոց, դասարան-Արևմտյան դպրոց, 4.1 դասարան
Երկարօրյա ծառայություն- այո
Երթուղու համար և նշեք միակողմանի թե երկկողմանի-երկկողմանի, առավոտյան N 25, երեկոյան N 7 կամ N 30
Տանը լրացուցիչ անելու աշխատանքներ ընտրում եք թե չէ- ոչ
Ընտրությամբ գործունեության խումբ-դիզայն/բույսերի  և կենդանիների խնամք
Լրացուցիչ խմբակներ/պար, լող, կարատե…/ և նշեք որտեղ- լող («Ալլեգրո» մարզական կենտրոն)

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *