Posted in Մայրենի 6

Տնային աշխատանք

Առաջադրանքներ

 

1.Դուրս գրի՛ր անծանոթ բառերը և էլեկտրոնային բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Բարի աջողում – բարև ձեզ

Արտավար – վար անող

Քյոխվա – գյուղապետ

Գանգատ – բողոք

Նանի – մայրիկ

Չարամիտ – չար բաներ մտածող

Անզգամ – վատ

 

  1. Հեքիաթի դեպքերը հերթականությամբ թվարկի՛ր։ /սա դասարանում կանենք/

1.Խուլը կորցնում է այծը։

 

 

  1. Տեքստից դուրս գրի՛ր ի՞նչ հարցին պատասխանող բառեր և դարձրո՛ւ հոգնակի(շատացրու):Օրինակ՝ այծ(ի՞նչ)-այծեր(ինչե՞ր)

Պոզ – պոզեր

Օր – օրեր

Ձեռք – ձեռքեր

Տեղեկություն – տեղեկություններ

Բան – բաներ

Տուրուդմփոց – տուրուդմփոցներ

Գանգատ – գանգատներ

Արև — արևներ

Խնդիր – խնդիրներ

Տուն – տներ

Ոտք — ոտքեր

 

  1. Շարունակի՛ր հորինել.

Մի պառավ երեք խուլ այծ ուներ։ Մի օր պառավը կորավ: Այծերն էլ գոմից փախան: Պառավը լալ էր լինում, ու բարձր բարձր կանչում էր.

— Օգնությու՜ն, օգնությու՜ն:

Այծերը հասան անտառ ու վայրի կենդանիների հետ ընկերացան ու մնացին անտառում:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *