Posted in Մայրենի 6

Գործնական աշխատանք 45, 46

45. Տրված առածները հականիշների օգնությամբ լրացրո՛ւ:

Ամառվա փուշը, ձմեռվա փուշը:
Բարեկամ կորցնելը հեշտ է, բարեկամ ձեռք բերելը հեշտ է:
Դուրսը քահանա, ներսը քահանա:
Գիտունին գերի եղիր, անխելքին գերի եղիր:
Գիտունի հետ քար քաշի, անխելքի հետ քար քաշի:
Իր աչքի գերանը չի տեսնում, իր աչքի շյուղը չի տեսնում:

46.Առանձնացրո՛ւ բայերը:

Երբեք, մազեր, վազելխմել, պարտեզ, պայման, խոսել,, մտածել, երազել, ափսե, պատերազմ, պատմություն, վերցնելցանկանալ:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *