Posted in Մայրենի 6

Պապն ու թոռը: Ստեփան Զորյան

1.Կարդա՛ Ստեփան Զորյանի  «Պապն ու թոռը» պատմվածքը և գրի՛ր, թե կարդալիս ի՞նչ զգացողություններ առաջացրեց այն։

Այդ պատմվածքը շատ հուզիչ էր և տխուր:  Ամենատխուր պահը, որ  պապը մահանում է: Ուզում եմ ասեմ, որ չեմ ուզում ծեր մարդիկ մահանան, ուզում եմ ապրեն նրանք երկար-երկար կյանքով և առողջ լինեն ընդմիշտ:

2.Անծանոթ բառերը բացատրի’ր։

Չուխան-կտորից կարվող երկար վերարկու
Հրես-ահա
Ատույտներն-երգեցիկ թռչուն
Բաղ-այգի
Տարակուսանք-կասկած
Լոք-մի բանի վրայով քայլը փոխելով անցնել
Ժաժ-շարժում
Դարսվել-շարվել

3.Բնութագրի’ր Աստղիկին` գրածդ հիմնավորելով պատմվածքից դուրս բերված հատվածներով։

Իմ կարծիքով Աստղիկը շատ լավ աղջիկ էր։ Բարեսիրտ, արդար, համբերատար էր։ Աստղիկին դուր չէր գալիս որ նրա պապը հիվանդանում էր, նաև նա շատ էր սիրում նրա պապիկին և համբերատար օգնում էր նրան։ 

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *