Posted in Մայրենի 6

Գործնական աշխատանք 7-11

7.      Տրված բառերը դարձրո՛ւ ածականներ՝  ,հմայել, վախենալ, երազ, գրավել:

Հմայել-հմայված

Վախենալ-վախեցեցած

Երազ-երազային

Գրավել-գրաված

8.Բառերը միացրո՛ւ իրար և ստացի՛ր նախադասություն, նաև կետադրի՛ր:
Ինչպես տեսնում ես, այսօր հրաշալի եղանակ է։
Ճանապարհի մոտ գտնվող փոքրիկ այգին, պատվել էր գեղեցիկ ծաղիկներով։ Այդ դրախտային այգում, որտեղ տիրում էր խաղաղություն, փչում էր մեղմ հովիկ դալար ծաղիկները կարծես ժպտում էին արևի լույսի ներքո և խոտերը ծփում էին պատելով դաշտը զմրուխտով։

9.Դո՛ւրս գրել ածականները։

Այս գետի ափին, այս ուռենու տակ
Իմ մանկությունն է անցել երազուն,
Խաղացել է նա գետում այս հստակ,
Ոսկի է փնտրել այս տաքավազում։
Նա թառել է այս ծառերին դալար,
Երկյուղով մտել այրերը այս մութ
Ու կածաններում այս օձագալար
Թափառել է նա մինչև մայրամուտ։
Եվ իր ծիծաղի ալիքներն է ջինջ
Տվել նա մի օր ջրերին այս խենթ,
Որ ուրախերգով տարել ամեն ինչ
Ու, սակայն, ոչինչ չեն բերել էլ ետ։

10. Գրե՛լ տրված գոյականներից յուրաքանչյուրին բնորոշող
երեք ածական։

Գունավոր նկար, տգեղ նկար, հիյանալի նկար

ծաղկավոր այգի,մեծ այգի, գեղտոտ այգի

դեղին ծաղիկ,կարմիր ծաղիկ, բուրավետ ծաղիկ

հետաքրքիր գիրք, հաստ գիրք, մեծ գիրք

սիրուն գորգ, բուրդ է գորք, հին գոր

 

11.Տրվածներից որն է ածական:

Մոխիր
Դողդոջուն
Դողդոջյուն

Հոտավետ
Գեղջուկ
Պատճառ

Սանդուղք
Ժայռափոր
Տնակ

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *