Posted in Առողջագիտություն 6

Եղունգների խնամք

Առողջ եղունգը հարթ է, փայլուն, նուրբ վարդագույն երանգով։

Եղունգի խնամքը շատ կարևոր է առողջության համար։ Քանի որ նրա տակ հավաքված կեղտն ու մանրեները կարող են հիվանդության պատճառ դառնալ։ Այդ թվում ճճվակրություն: Եղունգների աճը անընդհատ է և ժամանակ առ ժամանակ դրանք պետք է կտրել ըստ անհրաժեշտության։ Եղունգները հեշտ է կտրել լոգանալուց հետո, երբ դրանք փափուկ են։ Եղունգները կրծելը շատ վնասակար և վատ սովորություն է։ Ձեռքերի մատերը կտրում են կլորավուն, իսկ ոտքերինը ուղիղ։

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *