Posted in Մայրենի 6

Ածանցներ


Տրված բառերի նախածանցները ներկված են։ Ուշադի՛ր կարդա տրված բառերը։

Անխոս                                                                    համակարծիք

Անգետ                                                                   համարժեք

Չհավան                                                                հակադարձ

Չկամ                                                                       հակադիր

Տհաս                                                                       ընդհանուր

Տգեղ                                                                               ընդդեմ

Դժգոհ                                                                       տարատեսակ

Դժբախտ                                                                տարօրինակ

 

Փորձի՛ր վերը նշված նախածանցները գործածելով նոր բառեր կազմել։

Անտեր, անտուն, չխոսկան, տգետ, դժգույն, համատեղ, հակամետ, ընդարձակ, տարադրամ։

Տրված բառերում վերջածանցներն ընդգծի՛ր։

Ա Խմորեղեն, երջանկություն, գազանանոց, թզենի, ննջարան, գիրք, մանկիկ, հագուստ, թփուտ, ժողովուրդ, որսորդ։

Բ դպրոցական, տնային, բրդոտ, ցանկալի, նկարչուհի, արծաթյա, ոսկե, շարժուն, կրակոտ։

Սյունակներով առանձնացրո՛ւ  Ա և Բ խմբի բառաշարքերը։ Յուրաքանչյուր սյունակի տակ գրի՛ր բառերին տրվող հարցը։ Ի՞նչ դիտարկում արեցիր։
Ո՞վ, ովքե՞ր, ի՞նչ, ինչե՞ր                       Ինչպիսի
Խմորեղեն                                              դպրոցական
երջանկություն                                      տնային
գազանանոց                                           բրդոտ              

թզենի                                                      ցանկալի
ննջարան                                                արծաթյա
գիրք                                                         ոսկե
մանկիկ                                                    շարժուն
հագուստ                                                կրակոտ
թփուտ
ժողովուրդ
որսորդ
դպրոցական
նկարչուհի

Տրված ածանցների գործածությամբ բառեր կազմի՛ր։

Վեր, տար, տ, չ, փոխ, մակ, ություն, անոց, եղեն, ենի, արան։
Բալենի, թանգարան, բանջարեղեն, լավություն, չտես, տգեղ, վերնանցում, փոխդեսպան, մականուն, անձրևանոց, գազատար։

Տրված բառերում ածանցներն ընդգծի՛ր։

Դժգոհություն, անկախություն, համակարծություն, տարակարծություն, թերարժեքություն, հակամարտություն, ․․․

Հիմա ի՛նքդ նմանատիպ բառեր գրիր։
Գեղեցկություն, տարածություն, արմավենի, խմորեղեն, քաղցրավենիք, երգչուհի։

Author:

Իմ մասին` Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում և ես շատ եմ հավանում իմ դպրոցը։ ♥♥♥♥

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *