Posted in Մայրենի 6

Ինչպես եմ անցկացրել իմ ամառային արձակուրդը

Այս ամառվա ընթացքում ես գնացել եմ Արատես։ Մենք Արատես գնացել էինք իմ դասընկերների հետ։ Գնացել ենք նաև Վաղաշեն և Սմբաթաբերդ։ Ծնողներիս հետ հանգստացել ենք Աղվերանում։ Այս ամառ ես կարդացել եմ Ղրիմ եղբայրների հեքիաթները և «Իմ մայրիկը փերի է» ռուսերեն գրքերը։ Նաև կարդում եմ Մարկ Տվենի «Թոմ Սոյերի արկածները» գիրքը։ Նաև կարդում եմ Մարկ Տվենի «Թոմ Սոյերի արկածները» գիրքը։ Այս գիրքը Թոմ անունով տղայի և նրա ընկերների մասին է։ Գիրքը պատմում է նրանց արկածների մասին, թե ինչպես են նրանք ականատես դառնում սպանությանը, ինչպես է Թոմը սիրահարվում աղջիկներին,  ինչպես է նա փախչում է դպրոցից, իսկ երբ վերադառնում է տուն նրա մորաքույրը իմանում է դրա մասին և պատժում է նրան։ Ես հասել եմ 12-երրորդ գլուխը։

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *