Posted in Մայրենի 6

Նապաստակի մը օրագիրը

  1. Ընթերցի՛ր պատմվածքի առաջին հատվածը:
  2. Առանձնացրո՛ւ այն բառերն ու արտահայտությունները, որոնք շատ նման են արևելահայերեն լեզվին։

Առավոտ, դուրս, կաղամբ, գույն, մատղաշ, արև, կար, առաջ, ականջներ, զգույշ, իսկույն, տուն, մտա, դուրս, ելա, չորս, բանջարանոց, թռչուններ, որքան, Աստված, չգիտես, աշխարհներ։

  1. Տեքստում գտի՛ր տրված արտահայտությունների հոմանիշները։ Առավոտ շուտ-Առավոտ կանուխ, ցած ընկավ — վար ինկավ, ի՞նչ կլիներ — Ի՞ նչ կըլլար, բնից դուրս — բույնեն դուրս , չեմ կարող — չեմ կրնար։
  2. Մի քանի բառ կամ արտահայտություն էլ ի՛նքդ առանձնացրու և բացատրի՛ր:

Author:

Իմ մասին` Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում և ես շատ եմ հավանում իմ դպրոցը։ ♥♥♥♥

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *