Posted in Մաթեմատիկա 6

06/05/2021

  1.   Մեծ և փոքր լողավազաններում միասին լողում է 45 երեխա։ Քանի՞ երեխա է լողում փոքր լողավազանում, եթե գիտենք, որ մեծ լողավազանում 5-ով շատ երեխա է լողում։

Լուծում

45-5=40

40:2=20

Պատ՝ 20 երեխա

2. Նանեն գնել է 4 կոնֆետ, իսկ Արփին՝ 7 կոնֆետ։ Ինչքա՞ն գումար է վճարելու Արփին, եթե գիտենք, որ Նանեն վճարել է 200 դրամ։

Լուծում 

200:4=50

50×7=350

Պատ՝ 350 դրամ

 

Author:

Իմ մասին` Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում և ես շատ եմ հավանում իմ դպրոցը։ ♥♥♥♥

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *