Posted in Մայրենի 6, Նախագիծ

Իմ ձեռքբերումները

Ես այս տարի սովորեցի ինքնուրույն էլեկտրոնային նամակ ուղարկել, համակարգչով մուտքագրել երկու ձեռքով, կարել: Կարդացել եմ «Վիննի Փուհ արջուկը»«Օզի կախարդը»«Моя мамочка фея», «Մարդու մարմինը», Ջաննի Ռոդարիի հեքիաթները, Թումանյանի հեքիաթները, սովորել եմ բազմապատկման աղյուսակը, սովորել եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն և վարժեցնել նրան, խնամել տան բույսերը, սովորել եմ խաղալ «Մոնոպոլիա» խաղը, օգտվել օնլայն բառարանից:

Author:

Իմ մասին` Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և շատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում և ես շատ եմ հավանում իմ դպրոցը։ ♥♥♥♥

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *