Posted in Ձմեռային ճամբար

Ճամբարային առաջադրանքների փաթեթ

Ճամբարային օրագիր։

Ինչպե՞ս ես վերաբերվում ճամբարներին։ Ես ճամբարներ շատ եմ սիրում որովհետև այնտեղ ինձ ավելի ազատ և ինքնուրույն եմ զգում ծնողներից հեռու։

Ինչո՞վ է տարբերվում ճամբարը քո դպրոցական առօրյայից։ Ճամբարը տարբերվում է մեր դպրոցական առօրյայից նրանով, որ մեր դասարանը բաժանվել է ջոկատների և ես ձեռք եմ բերել նոր ընկերներ։ Դասերի փոխարեն տարբեր խաղեր ենք խաղում, մուլտֆիլմներ դիտում, նկարչուրյամբ ենք զբաղվում։

Նշի՛ր ձմեռային ճամբարի առավելությունները։ Ձմեռային ճամբարի առավելություններն են՝ տնային հանձնարարությունները քչացել է, ավելի շատ ենք ճամփորդում, ինձ ավելի ազատ եմ զգում։

Ճամբարում ամենից շատ քեզ ի՞նչն է գրավում։ Ճամբարում ամենից շատը գրավում է ճամփորդելը։

Ի՞նչ կարծիք ունես ճամբարային ջոկատների վերաբերյալ։ Լա՞վ է, որ խառը խմբերով եք աշխատում։ Նշի՛ր երեք առավելություն։ Ես կարծում եմ, որ ճամբարային ջոկատները շատ հետաքրքիր նորություն է մեր համար։ Առավելություններն են՝ 1․ տնային հանձնարարությունները քչացել են, 2․ ավելի շատ ենք ճամփորդում, 3․ ինձ ավելի ազատ եմ զգում։

Ի՞նչը կփոխեիր քո ճամբարային օրակարգում։ Ես ուզում եմ, որ օրվա ընթացքում իմ դասընկերուհիները, որոնք ուրիշ ջոկատից են գան իմ ջոկատ։

Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ջոկատավարներին։ Ջոկատավարներին խորհուրդ կտամ, որ շատ խաղեր հնարեն և շատ ճամփորդենք։

Ի՞նչ կառաջարկես ճամբարական ընկերներիդ։ Ճամբարական ընկերներիս կառաջարկեմ հետաքրքիր նախագծեր հնարեն։

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *