Posted in Ձմեռային ճամբար

Իմ ձմեռային ճամբարի առաջին օրվա մասին

Նոր 2022 թվականը սկսեց շատ հետաքրքիր ձևով: Դպրոցում մենք սկսեցինք հաճախել ձմեռային ճամբար: Առաջին օրը 4-րդ և 5-րդ դասարանցիներով մենք բաժանվեցինք 5 ջոկատի, ես ընտրեցի 3-րդ ջոկատը: Մեր ջոկատի ջոկատավարներն են Արմինե Աբրահամյանը և Անուշ Դավթյանը: Առաջին օրը մենք սովորեցինք նոր խաղ` կոճակով խաղ: Մենք նկարել ենք մի մեծ նկար, խաղացել ենք հոլ: Հետո մենք կազմեցինք մեր անհատական ուսումնական պլանները: Ընկեր Սեդան մեզ սովորեցրեց նոր երգ: Տեխնոլոգիայի դասին մենք կարի մեքենայով տարբեր կտորներ էինք կարում: Ջմեռային ճամբարում ինձ շատ դուր եկավ:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *