Posted in Ես կարողանում եմ, Հաշվետվություն, Մայրենի 6

Ելք ստուգատես

Ողջույն, ես Մարի Ավդալյանն եմ: Ես ութ տարեկան եմ. սովորում եմ երրորդ դասարանում. «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Արևմտյան դպրոց-պարտեզում: Իմ ուսուցչուհին է Արմինե Գյոնջյանը: Ես օգտվում եմ google map, paint, Windows Movie Maker, youtube ծրագրերիծ և կայքերից: Ես ունեմ բլոգ , որտեղ տեղադրում եմ իմ կատարած աշխատանքները:

Իմ բլոգի բաժիներն են`

Ռուսերեն

Անգլերեն

Ես կարողանում եմ

Երգ

Ճամփորդություն

Մաթեմատիկա

Մայրենի

Նախագիծ

Մեր դպրոցում, ամեն ամիս լինում  է ֆլեշմոբ։ Ես մասնակցել եմ տարբեր ֆլեշմոբերի՝ մայրենիի , մաթեմատիկայի , ռուսերենի և անգլերենի առարկաներից։ Ես սիրում եմ մասնակցել մայրենիի և մաթեմատիկայի ֆլեշմոբերին:

Մենք համարյա ամեն ամիս ճամփորդում ենք: Այդ ճանփորդությունների մասին տեղադրում եմ իմ բլոգում: Ես սիրում եմ ճամփորդել, որովհետև ճամփորդության ժամանակ մենք գնում ենք նոր տեսարժան վայրեր, երգում ենք երգեր և համեղ բրդուճներ ուտում:

Մեր դպրոցում ընտրությամբ գործունեություն է՝ մարմնակրթություն, տեխնոլոգիա, երգ, բանավոր մաթեմատիկա։ Ես ընտրել եմ երգը և մեկ-մեկ հաճախում եմ նաև տեխնոլոգիա: Իմ ամենասիրած երգն է Կոմիտասի «Կաքավիկը»:

Ամեն ուրբաթ մենք գնում ենք Մայր դպրոց մարզվելու կամ մասնակցելու մեդիա-ուրբաթի։ Այցելել ենք նետաձգարան: Մեր դպրոցում կա ագարակ, որտեղ մենք սովորում ենք ձիավարություն: Ձմռանը գնում ենք դահուկ և սահնակ քշելու:

Ես հաճախում եմ «Սոֆի Դևոյանի» պարի դպրոցը արդեն հինգ տարի: Ես ունեցել եմ շատ գեղեցիկ մենապար: Ամեն տարի մենք ունենում ենք 3-4 համերգ: Պարի դասին սովորում ենք պարել ռուսական, վրացական, հայկական պարեր, նաև կլասիկա:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *