Posted in Ճամփորդություն, Նախագիծ

Ճանապարհորդություն

1. Երևան — Գյումրի ճանապարհը 123 կիլոմետր է, ճանապարհը անցնում է Արագածոտն և Շիրակի մարզերով, մեքենայով այնտեղ գնալը տևում է 2 ժամ 13 րոպե:

2. Հրազդան-Կապան ճանապարհը 318 կիլոմետր է, ճանապարհը անցնում է Կոտայքի, Գեզարքունիքի, Վայոց Ձորի և Սյունիքի մարզերով, մեքենայով այնտեղ գնալը տևում է 6 ժամ 2 րոպե:

3. Երևան-Շուշի ճանապարհը 330 կիլոմետր է, ճանապարհը անցնում է Կոտայքի և Գեզարքունիքի մարզերով, մեքենայով այնտեղ գնալը տևում է 5 ժամ 15 րոպե:

4. Իմ բնակավայրից մինչև դպրոց ճանապարհը 7 կիլոմետր է, ճանապարհը անցնում է Բաշինջաղյան, Լենինգրադյան, Սեբաստիա, Րաֆֆի և Բաբաջանյան փոզոցներով, մեքենայով այնտեղ գնալը տևում է 16 րոպե:

5.  Սա իմ բակն է:

Author:

Ողջյո՜ւն. Ես Մարին եմ, 11 տարեկան եմ։ Ծնունդս հոկտեմբերի 22-ին է, սիրում եմ ֆիլմեր դիտել և նկարել:Գնում եմ անգլերենի պարապմունքների և ծատ լավ գիտեմ ռուսերեն։ Սիրում եմ ճանապարհորդել և ընտանիքիս հետ հետաքրքիր : Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբասացի կրթահամալիրում։🔥👾👀

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *